Heippa vaan kaikille !  Nyt on taas mun eli Ainon vuki päivittää. Mä ajattelin kertoa muutamasta kirjasta joita mä oon viime aikoina lukenu. Ensin mä esittelen teille kirjasarjan josta on kaks osaa. Hmm, ompa vähän osia, voikohan sitä sanoa kirjasarjaksi? No, kaipa sitä voi kun mä just sanoin sitä kirjasarjaksi. = ) Sen nimi on Lohikäärmelaakso. Kuten nimestä voi päätellä siinä on lohikäärmeitä.Se kertoo Cara nimisen tytön haaveesta saada lentää lohikäärmeellä niin kuin edesmennyt äitinsä. Jos mun pitäs antaa sille tähtiä yhdestä viiteen, se sais neljä tähteä. Se on välillä aika koskettava mutta siinä on jännitystäkin. Se muistuttaa aika paljon hevoskirjoja. Mä en henkilökohtasesti oo hirveesti hevoskirjojen perään mutta tää oli ihan kivaa luettavaa.  Sen toisen osan nimi on Myrskyn selässä. Nyt esittelyyn yks toinen kirja.(Huomatkaa pelkkä kirja ei kirjasarja niin kuin yleensä.) Sen nimi on Supernaturalisti. Tän kirjan on kirjottanu Eoin Colfer, joka on kirjottanu myös Artemis Fowl:n. Tää oli tosi vauhdikas ja hauska kirja, muttei ihan yltäny Artemiksen tasolle. Artemis Fowl:lle mä antaisin asteikolta yhdestä kymmeneen  ykstoista tähteä mutta Supernaturalisteille yhdeksän ja puoli tähteä. Supernaturalisti sijoittuu tulevaisuuden satelliittikaupunkiin. Tarinan päähenkilö on 14-vuotias sponsoroimaton Cosmo Hill.(Saatte tietää mitä sponsoroimaton meinaa jos luette tän kirjan.)Tää kirja oli hieno lukukokemus, koska siinä oli vauhtia ja kirjan juoni eteni hyvää vauhtia, tätä lukiessa ei pitkästyny.Suosittelen kaikille ! Ja sitten viimeiseksi tänään aloittamani trilogia, Taru sormusten herrasta. Kuten jo sanoin se on trilogia eli siinä on kolme osaa. Niiden nimet on: Sormuksen ritarit, Kaksi tornia ja Kuninkaan paluu. Mä en voi kertoa juonesta oikeastaan mitään, koska kuten jo mainitsin aloitin sen vasta tänään. Kerron juonesta sitten kun olen saanut luettua  tän trilogian. = ) Ja näin lopuksi mä haluan sanoa pari asiaa, ensin: nää mun arvostelut on vaan mun omia eikä kannata loukkaantua jos ne ei miellytä just sua. Toiseksi: hauskaa vappua kaikille !!!! = ) = ) = )